שחזור מחשב נייד

שחזור מחשבים ניידים

בואו נודה בזה מחשבים ניידים חוטפים הרבה “התעללות” מצידינו, ועם הטכנולוגיה העכשווית יותר ויותר מידע מאוחסן במחשבים ניידים מטעם נוחות. למרות ההתקדמות הטכנולוגית והמידע שמועבר יותר למחשבים ניידים, אנו נוטים לשכוח לגבות את החומר החשוב במחשבים ניידים לעומת מחשבי שולחן נייחים.

מצויידים במכשור ובטכנולוגיה המתקדמת בעולם, לצ’יפ מחשבים הידע והנסיון הדרוש לשחזר בשבילך את המידע הדרוש בכל סוגי הכשלונות שפוגעים במחשבים הניידים. כחברה המובילה בתחום אנו מסוגלים להוציא חומר חשוב גם במקרים הקיצוניים ביותר בהם קרס המחשב הנייד. מהנדסי שחזור המידע שלנו מומחים בשחזור מידע ממחשבים ניידים, עם הכלים המתקדמים שברשותינו והידע המעמיק שיש להם מובטח לכם כי תקבלו את המידע שאבד בהצלחה מרובה.

הטכנאים שלנו מסוגלים לשחזר מדיסק קשיח במחשב הנייד שלכם קבצים פגומים, קבצים שנמחקו או נפגעו ע”י וירוס, וזה כולל את כל המחשבים הניידים מכל החברות ובכל מערכת הפעלה MAC, LINUX או WINDWOS.

במידה והנייד שלכם נפל והמחשב לא עולה או משמיע קולות מוזרים (קליקים) כבו אותו. אל תנסו להדליק אותו בשנית כדי למנוע נזק בלתי הפיך ומיד גשו איתו למעבדת שירות למתן דיאגניזה של התקלה.

אנא אל תנסו להתעסק עם הדיסק במעבדות לא מקצועיות עם ציוד לא מתאים, ככה הסיכוי לשחזור יקטן, אך המחיר וזמן העבודה יגדלו.

המידע נחוץ לך מיד?
צור קשר עם טכנאי 03-9421400, בוואטסאפ 054-9421406 או בשיחת חירום 052-6212150